Arboga träffen

More
5 years 7 months ago #206 by UlfA
Arboga träffen was created by UlfA
Hallå! Vi är nog många som väntar på den officiella inbjudan till Arboga träffen, vintern har varit lång och det är bara 3 veckor innan vi skall ses igen för första gången detta år.

:woohoo:
Fly more and higher

Please Logga in to join the conversation.

More
5 years 6 months ago #207 by Sverker
Replied by Sverker on topic Arboga träffen
Var lugn Uffe. Jag åker troligen dit tidigt i vanlig ordning och jag ringer dig om det inte blir/är något. MEN ladda ackar och förbered dig på att flyga. Om det är det fält jag tror så har vi lite yta att vara på. kilometer x kilometer.
"Flyg lågt och sakta så kan inget dig hända"
S B)

More
5 years 6 months ago #208 by UlfA
Replied by UlfA on topic Arboga träffen
Va! bra Sverker. Men jag tänkte just på det som du skrev, finns det möjlighet att flyga redan på fredagen eller!!! För i så fall kan man ju försöka få ledigt.

Fly more and higher

More
5 years 6 months ago #209 by Sverker
Replied by Sverker on topic Arboga träffen
Jag utgår ifrån detta och mina planer ligger åt att åka mot Arboga Torsdag EM. Eventuellt stanna på vägen eller utanför och börja "leka" på Fredag. Jag har en Windex att provflyga samt ett till nytt som du får se där om allt går vägen. Plus att jag har gjort om Foxen, Alpinan och Salton. Så jag behöver oxså prov på fredagen.

More
5 years 6 months ago #211 by Anders
Replied by Anders on topic Arboga träffen
Ja, våren kom till sist. Kul att höra att ni är på G. Själv planerar jag att åka upp fredag em.

More
5 years 6 months ago #212 by UlfA
Replied by UlfA on topic Arboga träffen
Äntligen! jag tänkte också försöka komma under fredagen,om vädret vill oss väl. Förmodligen redan under förmiddagen. Hoppas att det funkar att komma redan på fredagen.

Fly more and higher

Time to create page: 0.177 seconds