Intresserad ? ta med mig några storseglare.

More
1 year 11 months ago #411 by Jorgen
Inför nästa år har jag ett par resor ner genom Tyskland och finns det intresse så kan jag ta beställningar och ta med mig några storseglare.

I Mars 2017 har jag vägarna förbi Schueler Modellbau där jag har beställt och hämtar en DG 1000 5,71 m
Länk:Modellbau Schueler. modellbau-schueler.de/

Senare i sommar ytterligare resa genom Tyskland ett besök hos HB Modellbau är möjligt. HB har många fina storseglare som Arcus, SZD 59 mm.

Länk HB-Modellbau. www.hb-modellbau.de/html/modelle.html

Intresserad så hör av dig omgående om någon vill ha något från Schueler eller HB modellbau.

Leverans kan ske i Skene, Borås, Göteborg med omnejd.

Med vänliga hälsningar
Jörgen Holmström
Tel: 0704206076

Please Logga in to join the conversation.

More
1 year 11 months ago #412 by Sverker
Vad är frakt kostnaden för en 6 metare?

More
1 year 11 months ago #413 by Jorgen
Hämtar jag modellen hos Schueler blir frakten 2.000 SEK

Med vänlig hälsning
Jörgen

More
1 year 10 months ago #414 by Krister
Jag har försökt få kontakt med Schueler via e-mail men ej fått svar :( . Jag har en del frågor som jag ville ha svar på angående hans ASH26 4,8m. Jag har skrivit både på engelska och tyska. Stämmer inte mail-adressen på hans hemsida eller är han en typisk tysk handlare som inte svarar på e-mail?

/Krister

More
1 year 10 months ago #415 by Sverker
Läs min lilla skrift om en ödet för en Fox så förstår du lite mer. Det tog MÅNGA telefonsamtal och mail på Tyska och ca 18 månader för att få vingar som var utlovade med en leveranstid på ca 3 månader. Han har ett annat jobb och bygger plan på "fritiden" och han verkar inte ha så mycket av den varan. Så var enträgen och ring bara han svarar mycket sällan på mail.
The following user(s) said Thank You: Krister

Time to create page: 0.272 seconds